川行酒止

这里阿止/冬夏www
子博:冬维夏隅
宇宙浩大,感谢相遇。

Reality - Lost Frequencies

decisions as i go
说走我就走
to anywhere i flow
在时间洪流中
sometimes i belive
有时我相信
a time where we should know
自己的命运可掌握
i can't fly high
我飞不高
i can't go long
走不了远的路

today i got a million
今天腰缠万贯
tomorrow,i don't know
明天命运未卜
decisions as i go
说走我就走
to anywhere i flow
在时间洪流中
sometimes i belive
有时我相信
a time where we should know
自己的命运可掌握
i can't fly high
我飞不高
i can't go long
走不了远的路
today i got a million
今天腰缠万贯
tomorrow,i don't know
明天命运未卜
stop crying like you're home and think about the show
停止无依哭泣 专注眼前生活
we're playing the same game
千篇一律的生活
i'm laying down along
让我放下过错
we're unknown and wrong
似是而非
special when i come
徒有殊处
hate will make you cautious
恐惧让你谨慎
love will make you glow
爱是你成熟
make me feel the warm
世间太多冷暖
make me feel the cold
我大多感受过
it's written in our story
在我们的故事里
it's written on the walls
墙上字迹斑驳
this is our call
这是我们的呼唤
we rise and we fall
升腾又降落
dancing in the moonlight
月光下纵情跳舞
don't we have it all
觉得拥有所有
decisions as i go
说走我就走
to anywhere i flow
在时间洪流中
sometimes i belive
有时我相信
a time where we should know
自己的命运可掌握
i can't fly high
我飞不高
i can't go long
走不了远的路
today i got a million
今天腰缠万贯
tomorrow i don't know
明天命运未卜
make me feel the warm
世间太多冷暖
make me feel the cold
我大多感受过
it's written in our story
在我们的故事里
it's written on the walls
墙上字迹斑驳
this is our call
这是我们的呼唤
we rise and we fall
升腾又降落
dancing in the moonlight
月光下纵情跳舞
don't we have it all
觉得拥有所有


爱死这首歌了。

评论 ( 1 )
热度 ( 8 )

© 川行酒止 | Powered by LOFTER