川行酒止

这里阿止/冬夏www
子博:冬维夏隅
宇宙浩大,感谢相遇。

Open Season - Josef Salvat

私奔的茶杯角色歌

Open Season 狩猎季节

We used to have it all planned,
我们习惯一切按计划
We thought we knew what all looked like
我们看一切理所当然
We were looking out on the greatest view
我们遥望最好的画面
We were raised to take a stand
我们一直都明确立场
We were raised to keep an open mind
我们一直都开放思想
We believed we'd just sail on through
我们相信已按照航线

Now I'm a hundred miles an hour
现在我可以飞速行驶
Sitting in my palace without any power
身处宫殿却没有权利
Alone in the dark
独自一人在那黑暗中
We're alone in the dark
我们都独身在黑暗中
Thought we could always try a bit harder
尽管可以再努力一点
But if the dice don't wanna roll in your favour
可假如一切并不如意
It falls apart, the fantasy falls apart
破碎了幻想全都支离
This is open season
这就是一次狩猎季节
Time is up, time til we're leaving
时间到了我们要启程
Head on down this very arbitrary road
踏入这条未知的路途
Armor up and say your prayers from under doors of millionaires
临行祷告后整装待发 在富有者的门庭之下
I heard you're better off on your own
听说你没有我会更好
But I ain't gonna face this hunt alone
但我不想一人来面对
So I'll be needing you,
到时我会非常需要你
And I know you'll be needing me too
而我知道你也需要我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
And I believe in you
现在我是如此相信你
And I know you believe in me too
而我知道你也相信我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
All the faces we've forgotten
所有我们遗忘的脸庞
All the tracks we've given up
所有我们放弃的轨迹
Only show you for a moment
只展示给你片刻之久
No it was nowhere near enough
因为并没有足够之说
But I take as it comes
但我把它们尽收眼底
I take it as I only can
我尽全力去接受它们
I take it all, and run where it goes
全部接受并紧紧相随
'Cause this is open season
这就是一次狩猎季节
Time is up, time til we're leaving
时间到了我们要启程
Head on down this very arbitrary road
踏入这条未知的路途
Armor up and say your prayers from under doors of millionaires
临行祷告后整装待发 在富有者的门庭之下
I heard you're better off on your own
听说你没有我会更好
But I ain't gonna face this hunt alone
但我不想一人来面对
So I'll be needing you
到时我会非常需要你
And I know you'll be needing me too
而我知道你也需要我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
And I believe in you
现在我是如此相信你
And I know you believe in me too
而我知道你也相信我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
And I'll be needing you...
到时我会非常需要你
We're only at the start...
我们现在只是在起点
So I'll be needing you
到时我会非常需要你
And I know you'll be needing me too
而且知道你也需要我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
And I believe in you
现在我是如此相信你
And I know you believe in me too
而我知道你也相信我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
So I'll be needing you
到时我会非常需要你
And I know you'll be needing me too
而我知道你也需要我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together
我们一起步入这旅程
And I believe in you
现在我是如此相信你
And I know you believe in me too
而我知道你也相信我
We're in this going together
我们一起步入这旅程
We're in this going together

我们一起步入这旅程

相互需要的旅程。不得不说Josef Salvat的歌很多都好像是为拔杯写的【一定是错觉】

评论 ( 4 )
热度 ( 13 )

© 川行酒止 | Powered by LOFTER