川行酒止

这里阿止/冬夏www
子博:冬维夏隅
宇宙浩大,感谢相遇。

Heartbeat - Joey Moe

-谁知道情人节的早上睡不着居然想码盾铁...

ABO老夫老妻玩419什么的啊哈哈哈

第一篇ABO居然不是贡献给冬叉。

Heartbeat - Joey Moe

心跳- Joey Moe
shine baby shine baby
闪亮的宝贝,闪亮的宝贝
looking for somebody
找寻着某人
somebody looking for me
有人找寻着我
searching for somebody
找寻着某人
somebody here wait please
请你在这儿等待

that's might get up to my heartbeat
就可能发现我的心跳
darling, something starts upright
心爱的,有些事开始直立
I'm dying
我快死了
dying in the night night
在夜里死去
I don't know who you are
我不知道你是谁
but I need you to see my life,my life
但我需要你理解我的生活,我的生活
I know in the dark
我知道在黑暗中
door would often open you to spread
门经常会让你伸展开
some nights
某些夜晚
shine baby shine baby
闪亮的宝贝,闪亮的宝贝
looking for somebody
找寻着某人
somebody looking for me
有人找寻着我
searching for somebody
找寻着某人
somebody here wait please
请你在这儿等待
that's might get up to my heartbeat
就可能发现我的心跳
baby, I'm keeping in this drop night
宝贝,我在这个失落的夜晚
keeping waiting
一直等待
waiting for you would one night out there
等待你在某个夜晚出现在这里
I don't know who you are
我不知道你是谁
but I need you to see my life, my life
但我需要你理解我的生活,我的生活
I know in the dark
我知道在黑暗中
door would often open you to spread
门经常会让你伸展开
some nights
某些夜晚
shine baby shine baby
闪亮的宝贝,闪亮的宝贝
looking for somebody
找寻着某人
somebody looking for me
有人找寻着我
searching for somebody
找寻着某人
that's might get up to my heartbeat
就可能发现我的心跳
somebody here wait please
请你在这儿等待
where are you
你在哪儿
tell me are you want out there
告诉我你想要离开这儿
where are you
你在哪儿
tell me are you want out there
告诉我你想要离开这儿
looking for somebody
找寻着某人
somebody looking for me
有人找寻着我
searching for somebody
找寻着某人
somebody here wait please
请你在这儿等待
that's might get up
就可能发现我的心跳
looking for somebody
找寻着某人
somebody looking for me
有人找寻着我
searching for somebody
找寻着某人
somebody here wait please
请你在这儿等待
that's might get up to my heartbeat
就可能发现我的心跳
that's might get up to my heartbeat
就可能发现我的心跳


评论
热度 ( 1 )

© 川行酒止 | Powered by LOFTER